وبینار آموزشی رایگان کاربردی گوگل تگ منیجر (GTM)
شما به عنوان بازاریاب دیجیتال، مدیر محصول یا برنامه نویس فرانت نیاز دارید از ابزارهایی استفاده کنید تا اطلاعاتی از کاربر دریافت کنید که براساس این اطلاعات بتوانید محصولی بهتر دیزاین کنید، کمپین های بهتری اجرا کنید یا سایت بهتری درست کنید.
در این وبینار رایگان ثبتنام کنید.
استفاده از ابزارهای مختلف ممکن است چالش هایی داشته باشد؛ از جمله:
– همه ابزارها tracking code دارد و حجم کد زیادی روی سایت قرار می گیرد و ممکن است آسیب زننده باشد.
– برای ست کردن تگ های مختلف شما را وابسته به تیم فرانت میکند. (در مثال بازاریاب دیجیتال و مدیر محصول)
– تست کردن را به واسطه وابستگی شما سخت میکند.
این چالش ها به کمک ابزاری به نام گوگل تگ منیجر حل شده است و در این وبینار قرار است درباره استفادههای مختلف این ابزار به صورت کاربردی صحبت شود.
با ثبتنام در این وبینار رایگان، ویدیو در پنل شما قرار خواهد گرفت.
سرفصل ها
- تگ منیجر چیست؟
- چرا استفاده از تگ منیجر برای بازاریابان دیجیتال ضروری است؟
- معرفی tag، triger و variable
- ساخت اکانت تگ منیجر
- پریویو (preview) در تگ منیجر
- بررسی مثالهای کاربردی
مخاطبین
- کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
- کمپین منیجرها
- مدیران محصول
- برنامه نویسان فرانت اند
در این وبینار رایگان ثبتنام کنید.
حامیان
سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وبمتریک
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in