هادی فرنود از ایجاد مشتریهای وفادار بوسیله ایمیل مارکتینگ میگوید
فهرست مطلب
در این وبینار تخصصی روز یکشنبه ۷ام شهریور هادی فرنود بنیانگذار و مدیرعامل ابزار ایمیل مارکتینگ «پاکت» راجع به موضوعات زیر آموزشی چکیده ومفید را به شماخواهد داد:
e-CRM چیست و چه بخشهایی دارد؟ (e-CRM عبارتست از مجموعه راهکارهای استفاده از پیامک، ایمیل و پوشنوتیفیکیشن دربازاریابی دیجیتال)
نحوه استفاده یکپارچه از ابزارهای این راهکارها
آخرین متدهای ۲۰۲۱ برای بازاریابی پیامکی و ایمیلی
راهاندازی ایمیل مارکتینگ و کار با پنل
نکات طلایی و مهم موفقیت در بازاریابی پیامکی که بعد از مدتها به آنها میرسید
مهمترین تاکتیکهای افزایش Open rate و Click rate در بازاریابی ایمیلی
مهمترین امکانات پنلهای ایمیل مارکتینگ (A/B Test، ساخت تمپلیت، و…)
پارامترهایاساسی جلوگیری از اسپم شدن ایمیل
روشهای ارسال ایمیل به Primay Tab
هادی فرنود
هادی فرنود کارشناسی ارشد را در رشته Information System در انگلستان گذرانده و سپس در ایران ۳ استارتاپراهاندازی کرده کهیکی از آنها یک ابزار بازاریابی ایمیلی به نام پاکت است.
سرفصلهای وبینار
-
E-CRM چیست و چه بخشهایی دارد؟ (e-CRM عبارتست از مجموعه راهکارهای استفاده از پیامک، ایمیل و پوشنوتیفیکیشن دربازاریابی دیجیتال)
-
نحوه استفاده یکپارچه از ابزارهای این راهکارها
-
آخرین متدهای ۲۰۲۱ برای بازاریابی پیامکی و ایمیلی
-
راهاندازی ایمیل مارکتینگ و کار با پنل
-
نکات طلایی و مهم موفقیت در بازاریابی پیامکی که بعد از مدتها به آنها میرسید
-
مهمترین تاکتیکهای افزایش Open rate و Click rate در بازاریابی ایمیلی
-
مهمترین امکانات پنلهای ایمیل مارکتینگ (A/B Test، ساخت تمپلیت، و…)
-
پارامترهایاساسی جلوگیری از اسپم شدن ایمیل
-
روشهای ارسال ایمیل به Primay Tab
حامیان این وبینار
پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین و پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in