رویدادهای آنلاین
روابط عمومی چابک و قابل اندازهگیری به چه معناست
سحر ملکی گاوگانی
24 فروردین 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فهرست مطلب
حدیث خسروی سرپرست روابط عمومی تپسی به زبان ساده از تجربیات، اصول روابط عمومی در کسبوکارهای سنتی و آنلاین، شاخصهای عملکردی و موفقیت میگوید.
معرفی وبینار
the agile pr strategies & pr measurement
من حدیث خسروی، سرپرست روابط عمومی تپسی هستم.
پنج سال پیش کار خودم را با خبرنگاری و بعد مدیریت رسانه در بنیاد کودک شروع کردم. پیش از تپسی مدیر روابط عمومی در استور اندرویدی مایکت بودم.
از نگاه من روابط عمومی همانقدر که گسترده و جدی است همانقدر هم در کسبوکارها تعاریف تعابیر و وظایف متناقض و متفاوتی دارد. گاهی هرچیزی هست جز روابط عمومی و عمدتا سبب میشود بسیاری از کسبوکارهای کوچک و بزرگ در استفاده از ظرفیتهای روابط عمومی دچار اشتباه شوند.
سرفصلها
- چرا به روابط عمومی نیاز داریم؟
- روابط عمومی چگونه میتواند ارتباطات درون سازمان، بیرون سازمان و صدای برند را ایجاد کند؟
- نقش روابط عمومی در کسبوکارهای آنلاین، آفلاین و پلتفرمهای مبتنی بر اپلیکیشن چه تفاوتی دارد؟
- روابط عمومی چابک به چه معناست؟
- یک تیم روابط عمومی چابک چه ویژگیهایی دارد؟
- شاخص عملکرد (kpi) در روابط عمومی چگونه تعریف میشود؟
- چطور شاخصها را اندازه بگیریم؟
- موفقیت اقدامات روابط عمومی را چگونه بسنجیم؟
- و در پایان چطور اقدامات روابط عمومی را مستند کنیم و در سازمان آرشیو کنیم؟
مخاطبین
- تمامی کسانی که در حوزهی روابط عمومی کار میکنند.
- تمام کسانی که در تعامل نزدیک با تیم روابط عمومی هستند.
- مدیران سوشال مدیا، مدیران محتوا و…
حامیان وبینار
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in