پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار اصول طراحی لندینگ پیج + تکنیک‌های بهینه‌سازی

مرجان عبدی مرجان عبدی
20 تیر 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وبینار اصول طراحی لندینگ پیج + تکنیک‌های بهینه‌سازی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این وبینار تخصصی رایگان روز چهارشنبه ۲۳ تیر ساعت ۱۹ مهدی ظهیری، هم‌بنیان‌گذار مجموعه لندین پیرامون طراحی اصولی لندینگ پیج صحبت خواهد کرد و روش‌هایی را برای بهینه‌سازی تکنیک‌های این تخصص بررسی خواهد کرد.

وبینار اصول طراحی لندینگ پیج و تکنیک‌های بهینه‌سازی

وقتی یک کمپین دیجیتال راه اندازی میکنیم هدف ما این است مخاطب عمل مورد انتظار ما را انجام بدهد،‌ به این منظور هزینه زیادی صرف میکنیم اما در اخر کمپین ما شکست میخورد و زمان، انرژی و هزینه ما سوخت می‌شود. اما مشکل کجاست؟!
در یک کمپین دیجیتال نقطه اصلی تبدیل مخاطبان ما، دقیقا لندینگ پیج یا صفحه فرود کمپین ما است. جایی که مخاطب قبل از آن با اطلاعاتی که دادیم، روی لینک ما کلیک کرده و وارد صفحه‌ای شده  است که به آن لندینگ پیج می‌گوییم.
داخل این صفحه چه کاری باید انجام بدهیم تا مخاطب عمل مورد انتظار را انجام دهد و از فرایند کمپین ما خارج نشود؟
در این وبینار قصد داریم باهم اصول طراحی یک لندینگ پیج با نرخ تبدیل استاندارد را بررسی کنیم. اینکه چطور بتوانیم با چند تکنیک ساده اما کاربردی نرخ تبدیل خود را افزایش دهیم.

سرفصل‌های این وبینار

– لندینگ پیج یا صفحه فرود چه تفاوت هایی با صفحات داخلی وبسایت ما دارد
– چرا باید از لندینگ پیج در کمپین دیجیتال خود استفاده کنیم؟
– بررسی اجزای یک لندینگ پیج استاندارد
– ساخت یک لندینگ پیج با چند کلیک ساده
– بهینه سازی لندینگ پیج در طول فرایند اجرای کمپین دیجیتال
– جمع اوری و تحلیل دیتای لندینگ پیج پس از پایان کمپین و داکیومنت کردن برای کمپین های بعدی ما

دانلود ویدیو

حامیان این وبینار

پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت و پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین

 

بخوانید  سهیل اعرابی از رنو می‌گوید: هفت اشتباه رایج در پروژه‌های شخصی‌سازی و CRO

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین