وبینار اصول طراحی لندینگ پیج + تکنیکهای بهینهسازی
فهرست مطلب
در این وبینار تخصصی رایگان روز چهارشنبه ۲۳ تیر ساعت ۱۹ مهدی ظهیری، همبنیانگذار مجموعه لندین پیرامون طراحی اصولی لندینگ پیج صحبت خواهد کرد و روشهایی را برای بهینهسازی تکنیکهای این تخصص بررسی خواهد کرد.
وبینار اصول طراحی لندینگ پیج و تکنیکهای بهینهسازی
وقتی یک کمپین دیجیتال راه اندازی میکنیم هدف ما این است مخاطب عمل مورد انتظار ما را انجام بدهد، به این منظور هزینه زیادی صرف میکنیم اما در اخر کمپین ما شکست میخورد و زمان، انرژی و هزینه ما سوخت میشود. اما مشکل کجاست؟!
در یک کمپین دیجیتال نقطه اصلی تبدیل مخاطبان ما، دقیقا لندینگ پیج یا صفحه فرود کمپین ما است. جایی که مخاطب قبل از آن با اطلاعاتی که دادیم، روی لینک ما کلیک کرده و وارد صفحهای شده است که به آن لندینگ پیج میگوییم.
داخل این صفحه چه کاری باید انجام بدهیم تا مخاطب عمل مورد انتظار را انجام دهد و از فرایند کمپین ما خارج نشود؟
در این وبینار قصد داریم باهم اصول طراحی یک لندینگ پیج با نرخ تبدیل استاندارد را بررسی کنیم. اینکه چطور بتوانیم با چند تکنیک ساده اما کاربردی نرخ تبدیل خود را افزایش دهیم.
سرفصلهای این وبینار
– لندینگ پیج یا صفحه فرود چه تفاوت هایی با صفحات داخلی وبسایت ما دارد
– چرا باید از لندینگ پیج در کمپین دیجیتال خود استفاده کنیم؟
– بررسی اجزای یک لندینگ پیج استاندارد
– ساخت یک لندینگ پیج با چند کلیک ساده
– بهینه سازی لندینگ پیج در طول فرایند اجرای کمپین دیجیتال
– جمع اوری و تحلیل دیتای لندینگ پیج پس از پایان کمپین و داکیومنت کردن برای کمپین های بعدی ما
حامیان این وبینار
پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت و پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in