وبینار رایگان برنامهریزی و سنجش اثربخشی رسانه در کمپینهای تبلیغاتی با مهکامه مدرسی
فهرست مطلب
رسانهها نقشی اساسی درانتقال پیامهای تبلیغاتی ایفا میکنند و میتوانند بهطور موثر برای افزایش آگاهی از برند، تقویت وفاداری به برند و معرفی محصولات جدید بهکار گرفته شوند و دراین میان با توجه به اهمیت ذکر شده، کمپینهای تبلیغاتی باید به دقت برنامه ریزی، اجرا و اندازهگیری شوند، لذا در این وبینار کنار هم هستیم تا بتوانیم با انتخابهای هدفمند و هوشمندانه، اثرگذار باشیم.
در این وبینار مهکامه مدرسی مدیر توسعه کسبوکار آژانس ادوان پیرامون سنجش اثربخشی رسانهها در کمپینهای محیطی یا دیجیتال تبلیغاتی مجموعهها صبحت میکند و به نحوه برنامهریزی برای کمپینها میپردازد، از تجربیات خود و چالشهایی که در اجرای کمپینها با آنها مواجه شده میگوید.
سرفصلهای وبینار
- شناخت رسانه
- برنامه ريزی رسانه
- فوايد برنامه ريزی رسانه
- معيارهای اثر بخشي رسانه
- هدف گذاری های کمپین های رسانه ای توسط چه متخصصینی انجام میشه ؟
- در کمپینهای رسانهای هدف گذاری ها به چه شکل انجام میشود و ما برای اهداف مارکتینگی خود، باید به دنبال چه نوع سنجههایی در رسانه باشیم؟
- آیا در رسانههای سنتی هم امکان سنجش و بهبود وجود دارد؟
- ختلاف عملکرد کمپینهای رسانهای با کمپینهای تجربی چه از منظر هرینه کرد و چه از منظر خروجی چقدر است؟
- بزاهای اثر بخشي رسانه چیست؟
با ثبتنام در وبینار، ویدیو ضبط شده وبینار در اختیار شرکتکنندگان قرار میگیرد. رایگان ثبتنام کنید.
حامیان
پلتفرم تعامل و وفادارسازی مشتری فیلیا
آژانس تبلیغات دیجیتال یلوادوایز
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in