پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار رایگان برنامه‌ریزی و سنجش اثربخشی رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی با مه‌کامه مدرسی

مرجان عبدی مرجان عبدی
7 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وبینار رایگان برنامه‌ریزی و سنجش اثربخشی رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی با مه‌کامه مدرسی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رسانه‌ها نقشی اساسی درانتقال پیام‌های تبلیغاتی ایفا می‌کنند و می‌توانند به‌طور موثر برای افزایش آگاهی از برند، تقویت وفاداری به برند و معرفی محصولات جدید به‌کار گرفته شوند و دراین میان با توجه به اهمیت ذکر شده، کمپین‌های تبلیغاتی باید به دقت برنامه ریزی، اجرا و اندازه‌گیری شوند، لذا در این وبینار کنار هم هستیم تا بتوانیم با انتخاب‌های هدفمند و هوشمندانه، اثرگذار باشیم.

 

در این وبینار مه‌کامه مدرسی مدیر توسعه کسب‌وکار آژانس ادوان پیرامون سنجش اثربخشی رسانه‌ها در کمپین‌های محیطی یا دیجیتال تبلیغاتی مجموعه‌ها صبحت می‌کند و به نحوه برنامه‌ریزی برای کمپین‌ها می‌پردازد، از تجربیات خود و چالش‌هایی که در اجرای کمپین‌ها با آنها مواجه شده می‌گوید.

سرفصل‌های وبینار

  • شناخت رسانه
  • برنامه ريزی رسانه
  • فوايد برنامه ريزی رسانه
  • معيارهای اثر بخشي رسانه
  • هدف گذاری های کمپین های رسانه ای توسط چه متخصصینی انجام میشه ؟
  • در کمپین‌های رسانه‌ای هدف گذاری ها به چه شکل انجام می‌شود و ما برای اهداف مارکتینگی خود، باید به دنبال چه نوع سنجه‌هایی در رسانه باشیم؟
  • آیا در رسانه‌های سنتی هم امکان سنجش و بهبود وجود دارد؟
  • ختلاف عملکرد کمپین‌های رسانه‌ای با کمپین‌های تجربی چه از منظر هرینه کرد و چه از منظر خروجی چقدر است؟
  • بزا‌های اثر بخشي رسانه چیست؟

با ثبت‌نام در وبینار، ویدیو ضبط شده وبینار در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. رایگان ثبت‌نام کنید.

 

حامیان

پلتفرم تعامل و وفادارسازی مشتری فیلیا

آژانس تبلیغات دیجیتال یلوادوایز

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین