بهینهسازی فرایندهای مارکتینگ با مدیر CRO دیجیکالا
فهرست مطلب
پنجمین وبینار از سری وبینارهای رسانه تخصصی دیام برد با موضوع “چطور قیف بازاریابی کسبوکار را بهینه کنیم” در تاریخ ۱۴ تیر ساعت ۱۹ در ایسمینار برگزار میشود.
مجتی محمدی
مدرس این وبینار مجتبی محمدی، مدیر CRO دیجیکالا خواهد بود که دانش آموخته MBA دانشگاه شریف است و بیش از ۶ سال سابقه فعالیت مارکتینگ در کارنامه خود دارد.
در این وبینار محتبی محمدی پیرامون قیف معروف بازاریابی صحبت خواهد کرد و به معرفی و بررسی انواع ابزار و روشهای بهینه کردن این روش خواهد پرداخت.
تبلیغات شما هرچقدر هم که حرفهایی و کامل باشد، اما فقط شروع ماجراست!
اگر قیف بازاریابی را به درستی بشناسید خواهید دانست که مخاطب را چطور بعد از دیدن تبلیغات خود به مشتری تبدیل کنید که خریدی موفق را تجربه میکند و طی حرکت روی قیف بازاریابی و تکمیل مراحل آن، از مخاطب یک مشتری وفادار بسازید.
سرفصلهای وبینار
- توضیح انواع قیف
- ابزارها مورد نیاز برای بهینه سازی
- روشهای بهینه سازی قیف
حامیان این وبینار
پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت و پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in