پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار تکنیک‌های اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های ایمیلی با زینب مظهری

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
10 دی 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وبینار تکنیک‌های اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های ایمیلی با زینب مظهری
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این وبینار زینب مظهری، کمپین منیجر ایران تلنت، تکنیک‌های اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های ایمیلی را در یک وبینار جذاب ارائه خواهد داد و باهم یک فرایند کامل از طراحی و گزارش‌گیری از ایمیل‌های تبلیغاتی رو تجربه خواهیم کرد و نکاتی گفته خواهد شد که حتما در آینده و مسیر کاری ما به عنوان یک مارکتر به ما کمک می‌کند. در پایان وبینار هم یک قالب  اکسل از نحوه ارائه گزارش‌های ایمیلی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 «ویدیوی وبینار پس از برگزاری در پنل شما قرار خواهد گرفت»

معرفی مدرس
زینب مظهری در حال حاضر کمپین منیجر شرکت ایران‌تلنت است و در رشته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. در ایران تلنت  صفر تا صد طراحی، اجرا و اثربخشی کمپین‌ها رو بررسی می‌کند و در همین مسیر، یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در کمپین‌ها انجام دهد طراحی و ارسال ایمیل‌های مختلف به مخاطبان متفاوت هست که اتفاقا در اکثر مواقع بیشترین بازدهی را هم کسب کرده است.

ایمیل مارکتینگ کانال مهمی در بازاریابی دیجیتال است، بخصوص با توجه به محدودسازی شبکه‌های اجتماعی، اهمیت و تاثیر سایر کانال‌ها بیشتر از قبل شده است.

ار اینجا ثبت‌نام کنید.

سرفصل‌ها

  • آیا ایمیل مارکتینگ در شرایط فعلی همچنان بازدهی دارد؟
  •  انواع ایمیل مارکتینگ
  •  اجزای یک ایمیل تبلیغاتی
  • نکات اثرگذار هنگام طراحی ایمیل تبلیغاتی
  • ترفندهای محتوایی برای افزایش Conversion rate
  • مواردی که هنگام ارسال ایمیل باید به آن توجه کنیم

مخاطبین

  • کمپین منیجرها
  • دیجیتال مارکترها
  • کپی رایترها
  • و همه کسانی که به دنبال یک کانال بازاریابی موثر در شرایط فعلی هستند.

حامیان

سرویس ایمیل مارکتینگ  پاکت

سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وب‌متریک

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین