رویدادهای آنلاین
وبینار رایگان وب۳، متاورس و آینده مارکتینگ با مدیر دیجیتال مارکتینگ اسنپفود
مرجان عبدی
27 خرداد 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در این وبینار محمدرضا موسوی، مدیر دیجیتال مارکتینگ اسنپ فود، با بررسی وب3 و متاورس به ترسیم آینده مارکتینگ میپردازد.
سال 2023 قطعا یکی از مهمترین سالهای تاریخ در زمینه تکنولوژیهای نوظهور است که شاهد تغییرات ساختاری و گسترده در صنایع گوناگون هستیم. همچنان که کسب و کارها، کانالهای ارتباطی، گجتها و تکنولوژیهای مورد استفاده انسانها تغییر میکنند؛ مارکتینگ هم دستخوش تغییرات گستردهای خواهد شد که در این وبینار قصد داریم با مرور و بررسی این تغییرات، مسیر آینده را کمی شفافتر کنیم تا برای آیندهی نزدیک و متفاوت پیش رو آماده شویم.
از اینجا رایگان ثبتنام کنید.
سرفصلها
- تعریف مفاهیم وب 3 با تمرکز بر مارکتینگ
- تعریف مفاهیم و تکنولوژیهای متاورسی مرتبط با مارکتینگ
- چگونگی اثرگذاری وب 3 بر مارکتینگ و توضیح مهارتهای مورد نیاز مارکترها در وب3
- چگونگی استفاده از مارکتینگ در متاورس
- برترین کمپینهای مارکتینگی اجرا شده در متاورس
با ثبتنام در این وبینار، ویدیو وبینار در پنل شما قرار خوهد گرفت.
حامیان
مارکت وردپرس ژاکت
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in