پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رپورتاژ

جذب مشتری برای طراحی سایت؛ فروش انفجاری با ۷ ترفند کاربردی!

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
18 دی 1402
زمان مطالعه: 5 دقیقه
جذب مشتری برای طراحی سایت؛ فروش انفجاری با ۷ ترفند کاربردی!
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آیا به‌دنبال راه‌هایی برای جذب مشتری طراحی سایت هستید؟ آیا قصد دارید در این بازار پر‌رقابت سهم خوبی از بازار کسب کنید؟ با افزایش خرید‌های اینترنتی، درخواست برای طراحی سایت به‌ویژه سایت‌های فروشگاهی رشد چشمگیری داشته است. به‌عنوان یک مجموعه ارائه دهنده خدمات طراحی و راه‌اندازی سایت، باید برتری خود را نسبت به رقبا حفظ کرده و ارتباط موثری با مخاطبان ایجاد کنید. شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط، برگزاری جشنواره‌های تخفیف و بازاریابی تلفنی راه‌حل‌های خوبی است؛ اما اگر به‌دنبال راه‌هایی خلاقانه‌تر برای جذب مشتری بیشتر و سبقت گرفتن از رقبا هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

۱. تبلیغات پیامکی؛ قوی‌ترین و ارزان‌ترین اسلحه تبلیغات

بازاریابی پیامکی، روشی ساده و ارزان برای تبلیغ و دسترسی به مشتریان جدید یا حفظ مشتریان قدیمی است. ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، تاثیر بسیاری بر افزایش آگاهی از برند بین عموم مردم و ترغیب جامعه هدف نسبت به انجام اقدامی خاص دارد. بررسی نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار و استفاده هدفمند از این متن‌ها، باعث افزایش فروش و دسترسی به مشتریان جدید می‌شود. البته فراموش نکنید، ارسال پیامک بیش‌ازحد به کاربران نیز باعث خسته شدن مخاطب و ازبین‌رفتن تاثیر پذیری می‌شود.

۲. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی؛ راهی برای جذب مخاطب هدف به‌طور غیر‌مستقیم

امروز فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام و لینکدین اهمیت فراوانی پیدا کرده است. تعداد قابل توجهی از مخاطبان شما در حداقل یکی از این شبکه‌های اجتماعی حضور فعال دارند. کسب‌وکارهای فراوانی نیز در اینستاگرام فعالیت داشته و نیاز به یک وب‌سایت را احساس می‌کنند. استفاده موثر از شبکه‌های اجتماعی باعث جذب مشتریان احتمالی و رشد چشمگیر آگاهی از برند می‌شود. حتی با فعالیت درست در شبکه‌های اجتماعی می‌توان به مشتریانی از دیگر کشورها نیز دسترسی پیدا کرد.
یکی از نگرانی‌های کسب‌وکارهایی که دفتر مرکزی ندارند، شماره تماس ثابت برای تماس‌ با مشتری به‌منظور بازاریابی یا پیگیری است. تلفن اینترنتی راه‌حل جذابی برای تماس با مشتریان و پیگیری و بازاریابی فراهم کرده و حتی امکاناتی نظیر ضبط مکالمات، صف تماس و فکس اینترنتی را نیز در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

۳. خدمات پس از فروش؛ تضمین کیفیت برای مشتری

خدمات پس از فروش یک عنصر کلیدی برای بسیاری از شرکت‌ها است و تاثیر فراوانی روی وفاداری به برند و تکرار فروش می‌گذارد. یکی از مهم‌ترین عوامل در شغل‌های خدماتی و به‌ویژه طراحی سایت، خدمات پس از فروش است. برای بسیاری از افراد و کسب‌وکارها خدمات پس از فروش و دسترسی به فروشنده پس از تحویل سایت اهمیت فراوانی دارد. ارائه خدمات پس از فروش باعث جلب رضایت بیشتر مشتری و تبدیل آن به مشتری وفادار و حتی تبلیغ کننده‌ای برای کسب‌وکار شما خواهد شد.

۴. تبلیغات در گوگل؛ ورود تعداد زیادی مشتری از طریق کلمات پر جستجو

یکی از مهم‌ترین الزامات برای یک کسب‌وکار طراحی سایت، داشتن سایت اختصاصی است. وب‌سایت شخصی شما، بهترین نمونه کار برای جذب مشتری بوده و با کمک سایت خودتان می‌توانید از امکاناتی که گوگل در اختیار صاحبین وب‌سایت‌ قرار می‌دهد، استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین امکانات، تبلیغات است. زمانی که شخصی به سایت نیاز دارد در اولین گام کلمه «طراحی سایت» را در گوگل جستجو می‌کند. اگر شما در صفحه نتایج گوگل، اولین لینک باشید، افراد زیادی وارد سایت شما خواهند شد. این افراد دقیقا مشتری‌های احتمالی شما هستند.

۵. ارائه خدمات با قیمت رقابتی؛ جذب مشتریان مقایسه‌گر‌

شاید بزرگ‌ترین مزیت تعیین قیمت بر اساس رقبا، جذب مشتریان حساس به قیمت باشد. هزینه یکی از مهم‌ترین عوامل برای کسب‌وکارهای نوپا و کوچک است. ارائه قیمت رقابتی یا ازرش‌های اضافه به مشتریان راه‌های جذب مشتریان مقایسه‌گر است. برخی افراد در هنگام خرید، چندین کسب‌وکار را با هم مقایسه می‌کنند و یکی از عوامل مهم در این زمان، نسبت قیمت به خدمات ارائه شده است. انتخاب قیمت بر‌اساس قیمت رقبا باعث بهبود تمرکز کسب‌وکار بر بازار شده و پیچیدگی‌های استراتژی قیمت‌گذاری را نیز کم می‌کند.

۶. شبکه‌سازی؛ سرمایه گذاری بلند مدت برای کسب و کار

شبکه‌سازی مهم‌ترین و ابزار اصلی رشد در یک کسب‌و‌کار حرفه‌ای است. شبکه‌سازی یک رابطه متقابل بوده و با داشتن یک ارتباط مناسب باعث پیشرفت حرفه شما می‌شود. شبکه‌سازی درست به معرفی شما و کسب‌وکارتان توسط دیگران در جمع‌ها و نشست‌های کاری کمک می‌کند. درواقع با شبکه‌سازی درست، شما توسط افراد مقبول به مشتری‌های احتمالی معرفی می‌شوید. همین موضوع شانس مراجعه این مشتری‌های احتمالی به شما را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد.

۷. ارائه خدمات رایگان؛ راهی برای ایجاد احساس دین در مشتری

در کسب‌وکارهایی که فروش محصولات به صورت فیزیکی امکان‌پذیر است، ایده‌های بسیاری برای ارائه خدمات رایگان وجود دارد؛ اما به‌عنوان یک کسب‌وکار خدماتی، شما نیز نباید از اهمیت خدمات رایگان غافل شوید. برگزاری جلسات مشاوره رایگان یا آنالیز شرایط فعلی سایت از جمله خدماتی است که مشتری ‌می‌تواند به‌صورت رایگان دریافت کند. دریافت خدمات رایگان احساس دینی در مشتری ایجاد کرده و تمایل او را برای مراجعه به شما افزایش می‌دهد. ارائه تخفیف، تشویق مشتری یا تاکید بر نقاط مثبت کسب‌وکار شما در جلسات مشاوره، عواملی برای تشویق مشتری به دریافت خدمات از شما است.

اطلاع‌رسانی به مشتری؛ مهم‌ترین گام برای جذب مشتریان جدید

استفاده از هریک از راه‌های نام‌برده در این مقاله باعث افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر می‌شود. نکته مهم در این بین، اطلاع‌رسانی به مشتری است. زمانی‌که شما تصمیم به ارائه خدمات رایگان گرفته‌اید، باید راهی برای اطلاع به مشتری در نظر بگیرید. استفاده از پیامک بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش است. اگر در رابطه با پنل‌های ارسال پیام کوتاه اطلاعات کافی ندارید یا برای خرید نیاز به مشاوره دارید با شماره‌های قرار گرفته در سایت فراز اس‌ام‌اس تماس بگیرید. همکاران ما در فراز اس‌ام‌اس با اشتیاق فراوان منتظر پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین