پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رپورتاژ

حضور برجسته هلدینگ سپاس در رویداد HR Vision 2 در بهمن ۱۴۰۲

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
23 بهمن 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حضور برجسته هلدینگ سپاس در رویداد HR Vision 2 در بهمن ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه جاب ویژن رویداد گردهمایی مدیران منابع انسانی (HR Vision 2) را در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار کرد. از مهم‌ترین دستاوردهای این رویداد می‌توان به گسترش شبکه کاری و حرفه‌ای فعالان جامعه منابع انسانی و به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه متخصصان و فعالان در این حوزه اشاره کرد. لازم به ذکر است برندهای مطرح کشور از جمله بیمه دات کام، جاباما، دیجی پی، اسنپ فود، تارا و بسیاری برند دیگر در این رویداد حضور داشتند.

هلدینگ سپاس نیز به همراه زیرمجموعه‌های خود در زمینه بیمه و گردشگری با هدف معرفی محصولات و خدمات سازمانی خود در این نمایشگاه حضوری فعال داشت. شانا تراول، سفر دات کام و بیمه دات کام سه زیر مجموعه این هلدینگ هستند که در زمینه گردشگری و بیمه فعالیت دارند. این سه شرکت با معرفی خدمات و راهکارهای خود به سازمان‌ها در این نمایشگاه حضور داشتند.

بررسی چالش‌های منابع انسانی در رویداد اچ آر ویژن ۲

این رویداد به صورت همزمان در دو بخش سمینار تخصصی و نمایشگاه میزبان بیش از ۱۰۰۰ نفر متخصص در حوزه منابع انسانی شد. رویداد اچ آر ویژن۲ با اجرای سیاوش صفاریان‌پور با ۳ پنل گفت‌و‌گو و ۵ سخنرانی برگزار شد.

در پنل اول درباره انتظارات مدیران عامل از واحد منابع انسانی صحبت شد، پنل دوم به بحث در مورد بهبود تجربه کارکنان در سازمان‌ها اختصاص یافت و در پنل سوم چالش‌های جذب و نگهداشت کارکنان با همراهی مدیران جذب و سرمایه انسانی مورد بررسی قرار گرفت.

رویداد اچ آر ویژن ۲ شامل ۵ سخنرانی در مورد راهکارها و تجربیات عملی منابع انسانی و چالش‌های روز منابع انسانی بود. در این رویداد علاوه بر تبادل اطلاعات منابع انسانی کشور مباحثی مانند نگهداشت نیروها در سازمان‌ها، به چالش کشیدن قوانین مرتبط با اچ ار، استخدام بدون مرز و مواردی از این دست مورد بررسی قرار گرفت. چهره‌هایی مانند سعید محمدی بنیان‌گذار دیجی کالا، مجتبی سلحشور و دکتر محمد فاضلی از جمله سخنرانان رویداد اچ آر ویژن ۲ بودند.

هلدینگ سپاس یکی از برندهای فعال در رویداد اچ آر ویژن۲

هلدینگ سپاس مجموعه‌ای از چندین شرکت فعال در بیمه، گردشگری و مالی است. این مجموعه به عنوان یکی از بازوهای مهم در توسعه و کارآفرینی کشور شناخته می‌شود. غرفه هلدینگ سپاس یکی از فعال‌ترین برندها در این رویداد بود که با رویکرد b2b خود به ارائه راهکارهای فناورانه و معرفی بخشی از خدمات مورد نیاز منابع انسانی سازمانی از جمله بیمه، سفر و گردشگری پرداخت. در این غرفه در مورد اهمیت بیمه درمان برای سازمان‌ها صحبت شد و همچنین راهکارهای برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و سفر در سازمان‌ها با معرفی خدمات آژانس شانا در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بیمه دات کام به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های موفق هلدینگ سپاس در اینشورتک، میانبری برای خرید بیمه آنلاین است. هموطنان عزیزی که قصد خرید، تمدید یا استعلام قیمت بیمه شخص ثالث و دیگر بیمه‌نامه‌ها را دارند، کافی است با مراجعه به صفحه رشته بیمه مورد نظر، قیمت را استعلام گرفته و در صورت تمایل، بیمه‌نامه خود را به صورت آنی دریافت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با پشتیبانی می توانید به صفحه تماس با بیمه دات کام مراجعه کنید.

https://bimeh.com/mag/hr-vison-2/

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین