کمپینهای ازکی، شب و شیلا برترین کمپینهای تبلیغات محیطی بهمنماه شهر تهران
دیام برد در ادامهی روند هر ماه خود، کمپینهای محیطی برتر شهر تهران از نظر مخاطبین را که عموما متخصصین مارکتینگ و فعالین این حوزه هستند پس از نظرسنجی و ارزیابی آنها، تعیین و منتشر میکند.
این کمپینهای محیطی در بهمنماه در سطح شهر تهران به نمایش درآمدهاند و اخیرا در صفحه اینستاگرام دیام برد به نظرسنجی گذاشته شدهاند که بیش از ۲ هزار نفر از مخاطبین در آن شرکت کردند. نتایج نظر مخاطبین و میزان موفقیت این کمپینها را در ادامه میبینیم.
کمپینهای ازکی، شب و شیلا به ترتیب با ۷۳، ۶۶ و ۶۳ درصد ارزیابی مثبت در صدر لیست کمپینهای موفق شهر تهران بودهاند.
پس از آنها کمپین محیطی اسنپپی با ۵۷ درصد نظر مثبت در رده چهارم این ارزیابی قرار گرفت.
کمپینهای محیطی پمینا، اکالا و دیجیپی به ترتیب با ۵۵، ۴۹ و ۳۶ درصد نظر مثبت در رده پنجم، ششم و هفتم ارزیابی این ماه قرار گرفتند.
در نهایت کمپینهای محیطی محصولات کاپو و گلستان به ترتیب با ۲۷ و ۱۵ درصد نظر مثبت مخاطبین، در ضعیفترین کمپینهای محیطی بهمنماه شهر قرار گرفتند.
نظر شما پیرامون بیلبوردهای این ماه شهر تهران چه بود؟ کدام کمپین محیطی نظر شما را به خود جلب کرد؟
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in
سلام عرض ادب
ازکی شب و شیلا به ترتیب دوست داشتم چون خلاقیت داشتن و بقیه خیلی موفق و جذاب نبود به نظرم.
به نظرم نسبت به کمپین اسنپپی کم لطفی شده، خیلی خلاقانه و جالب بود. همینطور شیلا… با نشون دادن تعداد شعبههای زیاد روی نقشه و ارسال سریع حق مطلب رو خوب ادا کرد.