پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
گزارش‌ها

جذاب‌ترین کارفرمایان سال ۱۴۰۲ ایران از گزارش ایران‌تلنت؛ پلتفرم «دیوار» دومین سازمان جذاب برای متخصصان مارکتینگ

مرجان عبدی مرجان عبدی
22 آذر 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جذاب‌ترین کارفرمایان سال ۱۴۰۲ ایران از گزارش ایران‌تلنت؛ پلتفرم «دیوار» دومین سازمان جذاب برای متخصصان مارکتینگ
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در دنیای کار همیشه افراد مختلف به دنبال کار کردن در بهترین شرکت با بهترین مزایای ممکن هستند. اما واقعا کدام شرکت‌ها بهترین شرایط کار کردن را برای نیروهای خود فراهم می‌کنند؟

پلتفرم کاریابی و استخدام ایران تلنت گزارشی منتشر کرده است که در آن نظرات ۱۲۰ هزار کاربر ایران تلنت در ۱۶ سال گذشته را بررسی کرده‌ و جذاب‌ترین کارفرمایان سال ۱۴۰۲ را مشخص کرده است. این پلتفرم در این گزارش از افراد مختلف در سازمان‌ها خواسته درمورد تجربه کاری خود در سازمان یا شرکتی که در حال حاضر در آن مشغول به فعالیت هستند یا مجموعه‌‌هایی که قبلا با آنها کار کرده‌اند نظر خود را اعلام کنند.

از کجا می‌شود تشخیص داد که «جذاب‌ترین کارفرمایان ایران» در حال حاضر کدام شرکت‌ها هستند؟ ایران تلنت در جواب به این سوال و در مورد چگونگی تهیه این گزارش می‌گوید: «فرض کنید برای پاسخ به این سوال از یک فرد با تجربه کمک بگیرد؛ اولین سوالی که از او می‌پرسید این است که «از بین شرکت‌هایی که کار کردید، کدام شرکت را برای کار کردن توصیه می‌کنید و از همکاری با کدام شرکت تجربه بهتری داشتید؟» سوال دومی که ممکن است از این فرد بپرسید این است که فارغ از تجربه کاری، در حال حاضر دوست دارید برای کدام شرکت کار کنید؟ برای پیدا کردن «جذاب‌ترین کارفرمای ایران» ما هم همین دو سـوال کلیدی را مطرح کردیم و سعی کردیم با پاسخ به این دو سوال، شرکت‌هایی که بهترین شرایط را برای کارکنان خود فراهم کرده‌اند را معرفی کنیم.»

همچنین برای این گزارش ۳ نکته توسط این پلتفرم کاریابی مطرح شده است:

اول: در این گزارش برای اینکه بتوانیم اطلاعات و دیتای قابل اتکایی ارائه دهیم، آمار شرکت‌هایی را بررسی کردیم که تعداد قابل توجهی از کارکنانشان به آنها امتیاز داده‌اند. بنابراین احتمالا عموم شرکت‌های کوچک و برخی شرکت‌های متوسط در رتبه‌بندی‌ها حضور نخواهند داشت.

دوم: بحث محبوبیت شرکت‌ها و تجربه کار در آنها، بنابر سیاست‌های شرکت، ساختار مدیریتی، وضعیت مالی و فضای کاری شرکت در حال تغییر است؛ بنابراین ارزیابی رتبه و امتیاز شرکت‌ها باید دوره‌ای انجام بپذیرد. به همین دلیل ما به طور مدام در حال پذیرش امتیاز و نظرات متخصصان هستیم و به صورت سالانه این تغییرات را گزارش خواهیم کرد و رتبه‌بندی شرکت‌ها را بر اساس نظرات و امتیازات کارکنان به روز می‌کنیم.

سوم: کاربران ایران‌تلنت در قسمت تجربه‌های کاری، به شش فاکتور «حقوق و مزایا»، «فرصت‌های ارتقا»، «تعادل کار و زندگی»، «مدیران ارشد»، «فرصت‌های یادگیری» و «فرهنگ و ارزش‌های سازمانی» به صورت جداگانه امتیاز می‌دهند که در این گزارش به این موارد نیز پرداخته شده است.

در ادامه بخش‌هایی از این گزارش را با هم می‌خوانیم. شمار در صورت تمايل می‌توانید گزارش کامل را می‌توانید از اینجا بخوانید.

جامعه آماری

بالاترین امتیاز در شرکتهای FMCG/کالای مصرفی

در چهار سال اخیر شرکت «دنون نوتریشیا» توانسته است با امتیاز ۴/۸ در رتبه اول صنعت کالاهای تند مصرف قرار بگیرد و بالاترین امتیاز را از کارکنان خود دریافت کند. شرکت «بیژن» نیز توانسته رتبه دوم را به دست بیاورد:

بالاترین امتیاز متخصصان مارکتینگ و ارتباطات به شرکت‌ها

این گروه از متخصصان بالاترین امتیاز را به تجربه همکاری با شرکت‌های «جی‌تی‌آی»، «دیوار» و «اُرکید فارمد» داده‌اند:

بالاترین امتیاز کارشناسان فروش به شرکت‌ها

متخصصین فروشی که با شرکت «دنون نوتریشیا» همکاری داشته‌اند بالاترین امتیاز را به این شرکت داده‌اند. شرکت «محصوالت غذایی بیژن» نیز توانسته شرایط مناسبی برای کارشناسان فروش خود فراهم کند. در ادامه بالاترین امتیاز کارشناسان فروش به شرکت‌ها را می‌بینید:

رویای متخصصان مارکتینگ و ارتباطات برای کار کردن

متخصصان مارکتینگ و ارتباطات این شرکت‌ها را به عنوان گزینه اول برای کار کردن انتخاب کرده‌اند:

رویای متخصصان منابع انسانی برای کار کردن

متخصصان منابع انسانی این شرکت‌ها را به عنوان گزینه اول برای کار کردن انتخاب کرده‌اند:

گزارش کامل را از اینجا بخوانید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین