قرارداد همکاری میان تولیپس و هلدینگ مات در بخش تبلیغات امضا شد؛ تولیپس به دنبال اعتمادسازی و صادرات
فهرست مطلب
به گزارش دیام برد، نشست خبری امضای قرارداد همکاری بلندمدت شرکت ناسیونال ایران و هلدینگ تبلیغاتی مات مورخ ۱۵ بهمنماه ۱۴۰۲ در هتل پارسیان آزادی تهران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. به موجب این قرارداد همکاری، فعالیتهای تبلیغاتی این مجموعه، به هلدینگ تبلیغاتی مات سپرده شد.
در ابتدای این مراسم شاهین علی محمدی، مدیرعامل ناسیونال ایران با اشاره به اینکه این شرکت در سال ۱۳۴۱ به عنوان نخستین شرکت لوازم خانگی در ایران با همکاری شرکای ژاپنی شروع به فعالیت کرد گفت: «سی درصد شرکت متعلق به ژاپن و ۷۰ درصد متعلق به ایرانیها بود و دههها ادامه یافت، هرچند در ابتدای تحریمها همکاری تضعیف شد، اما این همکاری تا دور دوم تحریمها ادامه یافت و بعد از خروج شرکت ژاپنی از ایران و در راستای تقویت برند ایرانی فعالیتها ادامه یافت.
وی در ادامه، با بیان این موضوع که محصولات ناسیونال در طول زمان تغییر نام داده است، گفت: در ابتدای فعالیت محصولات به نام ناسیونال ایران عرضه می شد و بعد از تغییر نام ناسیونال به نام پاناسونیک عرضه می شد و در نهایت با برند ملی تولیپس به بازار معرفی شد.
مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران: باید بهدنبال جلب اعتماد مردم به برندهای ساخت ایران باشیم
مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در خصوص هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات گفت: ما از همکاری با شرکت مات بسیار خوشحال هستیم این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای بازاریابی در ایران میباشد. ما امروز به این نتیجه رسیدهایم که همانطور که چرخه تولید، فروش و توزیع درست باید انجام شود، چرخه بازاریابی نیز باید به یک گروه حرفهای سپرده شود که در جهت توسعه برند ملی، آگاهسازی مردم از کیفیت ساخت ایران بهخوبی عمل نماید. البته در این راه نه فقط برند تولیپس ناسیونال ایران تبلیغ شود بلکه باید رویکرد و نگاه کشوری به این موضوع داشت و با این کار ساخت ایران را جا بیندازیم.
سهام الدین بهرامی، مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات نیز در ادامه این نشست خبری گفت: «در ابتدا باید پیشنهاد کنم که به حوزه مارکتینگ جدیتر توجه داشته باشیم یکی از بزرگترین ضعفهای کشور حوزه بازاریابیست، بعد از اتفاقاتی که در تحریمها افتاد در داخل کشور این اعتماد به نفس پیدا شد و در حوزه تولید گامهای بسیار مثبتی برداشته شده است ولی همچنان در مارکتینگ جا دارد که کار را توسعه دهیم و حتی نگاه جهانیتر به آن داشته باشیم.»
بهرامی در راستای این قراداد همکاری گفت: «البته اینگونه نیست که آژانس تبلیغاتی به تنهایی این حرکت را داشته باشد حتماً با جمع شدن و تیم شدن با مارکتینگ خیلی حرفهای شرکت ناسیونال ایران این کار پیش خواهد رفت، نزدیکی ما با راهبردهایی که مدنظر برند تولیپس و برندهای دیگر این شرکت خواهد بود موجب می شود بتوانیم به صورت توسعهای بلند مدت برای آن برنامهریزی کنیم.»
مدیرعامل هلدینگ تبلیغاتی مات: این همکاری بلندمدت است
مدیرعامل هلدینگ تبلیغاتی مات در پاسخ به سؤال خبرنگار دیام برد، این همکاری را بلندمدت و زمانمند خواند و عنوان داشت که در تمامی حوزههای فعالیت مجموعه مات، این همکاری با شرکت ناسیونال ایران جریان خواهد داشت.
در پایان این مراسم تفاهمنامه همکاری بلندمدت میان شرکت تولیپس و هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات، به امضا مدیران هردو مجموعه رسید.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in