CMOهای مجموعه گلدیران، سیب ۳۶۰ و فیلمنت معرفی شدند؛ آخرین جابهجاییهای کامیونیتی مارکتینگ ایران
دیام برد در راستای اطلاعرسانی اخبار حوزه بازاریابی و تبلیغات ایران، آخرین تغییرات کامیونیتی مارکتینگ در لایههای سرپرستی و مدیریتی را رصد و آن را بهصورت ماهانه منتشر میکند. در این نوشته، آخرین تغییراتی که در دیماه و بهمنماه ۱۴۰۲ رخ دادهاند و یا نهایی شدهاند را مرور میکنیم.
به گزارش دیام برد آرش بهجو، CMO سابق بانیمد، بهعنوان Group CMO به هلدینگ گلدیران پیوست.
بیژن مهرمنش که مدیر ارشد مارکتینگ برندهایی همچون نامینو و مولتیکافه بوده است، با انتشار متنی در لینکدین خبر از آغاز همکاری خود با هلدینگSYBT (مالک پیتزا سیب ۳۶۰) بهعنوان CMO را داد.
آرش اسکونژاد، پس از جدایی از شبکه آفتاب بهعنوان مدیر استراتژی و تبلیغات دیجیتال، CMO فیلمنت شد.
پویان عطاآبادی پس از جدایی از دیجیپی بهعنوان معاون بازاریابی، مدیر اجرایی آبانک شد.
سالار موسوی، مدیر برند سابق مارینا، با انتشار متنی در لینکدین، خبر از شروع همکاری خود با مهر گیاه بهعنوان Head of Marketing این مجموعه را داد.
حمید قنبری از کیپا بهعنوان CMO جدا شد و بهعنوان Marketing & Market Research Director به بیمه سامان پیوست.
ماهان حیدری، Credit Business Manager سابق ازکی وام، مدیر توسعه کسبوکار لندو شد.
ابولفضل گلدار پس از جدایی از اسنپ بهعنوان Brand Team Lead، مدیر برند ترنج شد.
رعنا کرمانشاهی، سرپرست سابق پروداکت مارکتینگ دیجیکالا، به ازکی سرمایه رفت و مدیر مارکتینگ این مجموعه شد.
حسین موسوی از BAT PARS بهعنوان Senior marketing research executive جدا شد و در گروه صنعتی سولیکو موقعیت شغلی جدیدی را بهعنوان Consumers’ Insights and Marketing Research Manager آعاز کرد.
محمد مومنی، مدیر سابق دیجیتال مارکتینگ خانومی، در خانومی ماند و مدیر توسعه کسبوکار این مجموعه شد.
پریسا فلاحزاده با انتشار متنی در لینکدین اعلام کرد که از اسنپ گروسری بهعنوان مدیا سوپروایزر جدا شده است و به هلدینگ SYBT (مالک پیتزا سیب ۳۶۰) پیوسته است و مدیر مارکام این مجموعه شده است.
مریم نصیری زیبا پس از ۶ سال فعالیت در دیجیکالا، از این مجموعه جدا شد و بهعنوان Merchandise Manager به اسنپ گروسری پیوست.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in