معرفی مدیانا، ابزار جامع تعامل و ارتباط موثر با مشتریان
فهرست مطلب
مدیانا پلتفرم جامعی است که امکان تعامل و ارتباط موثر با مشتریان را برای کسبوکارها فراهم میکند. ابزاری ارتباطی که سرویسهای پیامک، تلفن ابری، پیام صوتی و… را به صاحبان کسبوکار ارائه میکند. این پلتفرم اخیرا سرویس تلفن گویای ابری خود را راهاندازی کرده است.
مدیانا هدف از شکلگیری این مجموعه را فراهم کردن بستری برای کمک به کسبوکارها در تعامل موفق با مشتریانشان، از انواع کانالهای ارتباطی مختلف میداند. این پلتفرم از سال ۱۳۹۱ به عنوان یک پلتفرم پیامکی کار خود را آغاز کرده است.
به گفته مدیانا، این پلتفرم توانسته است به بیشتر از ۳۲۰ هزار کسبوکار خدمات و راهکار ارائه کند و در سال اخیر، هر ماه بیشتر از ۶۰۰۰ کسبوکار به مشتریان این پلتفرم اضافه شده است.
راه اندازی تلفن گویای ابری
به تازگی محصول مدیانا ویس (تلفن گویای ابری) نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته است و به گفته مدیانا این پلتفرم با ویژگیهایی مانند قیمت مناسب، راهاندازی سریع، عدم نیاز به سخت افزار و دسترسی آسان آن نسبت به راهکارهای جایگزینی مانند تلفن فیزیکی، ویپ و سانترال، ارتباطی پایدار و پیوسته با مشتریان، به کاربران ارائه میشود.
مدیانا مخاطبان هدف این ابزار را تمامی کسبوکارهایی میداند که نیاز به تعامل با مشتریان خود دارند. در ادامه به خدمات این پلتفرم برای بخشهای مختلف اشاره شده است.
سرویسهای مدیانا برای واحد مارکتینگ و فروش شرکتها
- برگزاری کمپین
- امکان گزارشگیری دیتاها به جز و کل
- ارتباط با مشتریان از طریق پیامک
- ایجاد باشگاه مشتریان
- امکان ساخت لینک اختصاصی و درصد هر کلیک
- ارسال پیامک پروموشن و جشنواره
- ارسال پیامک تبلیغاتی
- ارسال پیامک ثبت خرید
- نظرسنجی باشگاه مشتریان با nps
- اتومیشنهای ری مارکتینگ
- ارسال پاسخ خودکار جهت دریافت مشاوره
- ارسال پیامک یادآوری جهت پیگیری لید
- ارسال پیامکهای خودکار مرتبط با crm
- تماسهای ورودی فروش
- ارسال پیامک صوتی به مشتریان
- امکان برقراری تماس تلفن خروجی و ورودی با مشتریان بالقوه و بالفعل
خدمات مدیانا برای واحد فنی و انفورماتیک
- api و وب سرویس پیامک
- سرویس اعتبارسنجی مشتریان
- افزونههای پیامکی
- ارسال پیامک در زمان ثبت دیدگاه تازه در وب سایت
- هشدارهای پیامکی از تغییرات مرتبط با سرور
- قابلیت ثبت شماره مشترکین در خبرنامه
- ارسال پیامک به مدیر وب سایت در زمان ثبت نام کاربر جدید
- ارسال پیامک یادآوری اتمام حساب کاربری
- واحد پشتیبانی و امور مشتریان:
- ارسال نام کاربری و رمز عبور
- یادآوری اتمام اعتبار اکانت مشتریان
- ارسال پیامکهای مناسبتی و اطلاعرسانی
- ارسال لینک نظرسنجی و رضایت مشتری
- ارسال پیامک موجود شدن کالا به درخواست مشتریان
- ارسال پیامک مراحل پردازش سفارش
- ارسال پیامک جهت ثبت سفارش و یا لغو خرید
- ارسال پیامک جهت هماهنگی ارسال کالا
- پاسخ تیکت و ثبت تیکت
- تماسهای پشتیبانی
سرویسهای مدیانا برای واحد مالی و حسابداری
- ارسال پیامکهای خودکار نرمافزارهای اداری و مالی
- ارسال فاکتور و پیامکهای تشکر از خرید
- ارسال پیامک ثبت خرید به مشتریان
- پیامک یادآوری اقساط و وامها
- پیامک یادآوری بدهی و پرداختی
- تبلیغات پرداخت تسهیلات و مزایا
- اعلام سر رسید چکها و اعلام مانده حساب به مشتریان
- اطلاعرسانی لحظهای از تغییرات بورس و سهام
سرویس پنل پیامکی و وبسرویس پیامکی مدیانا
پنل پیامکی یکی از اصلیترین سرویسهای پلتفرم مدیانا است و این پلتفرم ادعا میکند که این سرویس با برقراری ارتباط مستقیم از طریق ارسال پیامک، جذب، حفظ و تبدیل کاربران به مشتریان وفادار با کمترین هزینه و زمان امکان پذیر است و کسبوکارها میتوانند به کمک پنل پیامکی مدیانا کمپینهای بازاریابی موثری را با هزینهای کم طراحی و پیادهسازی کرده و با دریافت گزارش، تحلیل رفتار مشتری، بررسی دادهها و انتخاب زمان مناسب برای اجرا، هدفمند و هوشمند تبلیغ کنند.
وب سرویس پیامکی نیز یکی از سرویسهای اصلی مدیانا محسوب میشود که با اتصال آن به وب سایت و اپلیکشنها امکان ارسال پیامک امکان پذیر میشود. در این نوع سرویس پیامکی، کاربر نیازی به ورود به پنل پیامکی ندارد و تمامی مدیریت ارسالها در وب سایت یا اپلیکیشن انجام میشود.
ویژگیهای وب سرویس مدیانا
- سرویس اعتبارسنجی OTP
- ارائه خطوط رایگان
- دسترسی به SDK
- سرعت بالا در ارسال پیام کوتاه
- در اختیار داشتن مهمترین افزونههای CMS
- پلاگینهای اختصاصی
سرویس پیام صوتی مدیانا
سرویس پیام صوتی یکی دیگر از سرویسهای مدیاناست که در این سرویس پیامهای صوتی صاحبان کسبوکار به انبوهی از مخاطبان تلفن ثابت و همراه ارسال میشود.
سرویس پیامک مکان محور
تبلیغات پیامکی مکان محور یکی از انواع تبلیغات موثر برای کسبوکارهایی است که نیاز به تبلیغ خود در یک منطقه مشخص دارند و میخواهند حضور خود را به اطلاع افراد منطقهای خاص برسانند. در ارسال پیامک منطقهای مدیانا کسبوکارها میتوانند علاوه بر تعیین جنسیت و سن مخاطبان خود، با محدود کردن اس ام اس به کد پستی منطقه مورد نظر، انتخاب یک شهر یا استان خاص یا استفاده از نقشه گوگل مپ، محدودهای را برای ارسالها در نظر داشته باشند و به مشتریان بالقوه خود به شکل هدفمند پیامک ارسال کنند.
سرویس ارسال پیامک انبوه
سرویس ارسال پیامک انبوه مدیانا این قابلیت را برای مشتریان خود فراهم میکند که پیامهای شخصیسازی شدهی کسبوکار خود را به شکل انبوه، برای گروههای مختلفی از مخاطبان خود ارسال کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند.
به گفته مدیانا روشهای مختلفی برای ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان هدف کسبوکارها وجود دارد:
- ارسال پیامک بر اساس مشاغل
- ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
- ارسال پیامک منطقه ای
- ارسال پیامک بر اساس کد پستی
- ارسال پیامک نظیر به نظیر
- ارسال پیامک کلمات کلیدی
- ارسال پیامک گروهی
- ارسال پیامک صوتی
سرویس ارسال پیامک زنده LBS و BTS
پیامک LBS ,و BTS هر دو سرویس پیامرسانی مبتنی بر مکان هستند؛ تفاوت این دو سرویس در اپراتور مخاطبان هدف است، یعنی برای مشترکین همراه اول از طریق سرویس ال بی اس و برای مشترکین ایرانسل باید از سرویس بی تی اس استفاده کرد.
در این دو سرویس که پیام رسانی مبتنی بر مکان هستند به مخاطبان بر اساس موقعیت جغرافیایی خاصی که در لحظه در آن قرار دارند پیامک ارسال میشود.
با استفاده از این سرویسها کسبو کارها میتوانند برای مخاطبان خود در محدودهای خاص، مانند یک مرکز خرید، یک مجموعه نمایشگاهی و یک خیابان یا منطقهای به شعاع ۱۰ کیلومتر پیامک تبلیغاتی آنی و بدون تاخیر بفرستند.
سرویس لینک ترکر
Link Tracker به معنای ردیابی لینک است. با استفاده از لینکترکر کسبوکارها میتوانند تعداد کلیک روی لینک موجود در پیامک ارسالی را بررسی و رفتار مخاطبان را تحلیل کنند. تحلیل رفتار مشتریان امکان دستهبندی مشتریان و اجرای کمپینهای مارکتینگی را فراهم میکند.
سرویس مدیانا ویس
مدیانا ویس، سرویس ویژهای است که امکان برقراری تماسهای ورودی و خروجی را با خطوط ثابت، بدون نیاز به محیط کار و یا حتی نیاز به اینترنت برای انواع مختلفی از کسبوکارها فراهم میکند.
مدیانا ویس یک سرویس تلفن گویا به همراه خط ثابت است که به کاربران کمک میکند تا تماسهای ورودی و خروجی خود را با خطوط ثابت و بدون نیاز به اینترنت یا حضور در محل کار برقرار کنند.
در سیستم مدیانا ویس امکان تعریف ۹ عدد داخلی برای مشتریان وجود دارد. هر داخلی میتواند به یک شماره اصلی و یک شماره ی بک آپ متصل شود. این ویژگی امکان ایجاد ۳۰ تماس همزمان را ایجاد خواهد کرد.
خطوط ثابت مدیاناویس
خطوط مدیانا ویس خطوط ثابتِ دائمی با شماره ۸ رقمی هستند که به نام اشخاص حقیقی ثبت میشود. در حال حاضر مدیاناویس امکان ارائه ۴۰۰ شماره مربوط به تهران (پیش شماره ۰۲۱) و ۶۰۰ شماره کشوری (پیش شماره ۰۹۴) را دارد.
در مدیانا پروسه به نام زدن خط بسیار کوتاه و سریع انجام میشود و صرفا اطلاعات شخصی، نشانی پستی، تصویر شناسنامه و کارت ملی برای ثبت نام خط نیاز است و تا مادامی که یک خط در حال استفاده است به نام مشتری باقی مانده و هزینهی اضافه دیگری جز آبونمان برای نگهداری خط وجود ندارد.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in