برترین تبلیغات محیطی مهرماه از نگاه مخاطبان دیام برد؛ سهنان، آهنآنلاین و لورچ در صدر
دیام برد در ادامهی روند هر ماه خود، کمپینهای محیطی برتر شهر تهران از نظر مخاطبین را که عموما متخصصین مارکتینگ و فعالین این حوزه هستند پس از نظرسنجی و ارزیابی آنها، تعیین و منتشر میکند.
این کمپینهای محیطی در مهر ماه در سطح شهر تهران به نمایش درآمدهاند و اخیرا در صفحه اینستاگرام دیام برد به نظرسنجی گذاشته شدهاند که بیش از ۱۰۰۰ نفر در آن شرکت کردند. نتایج نظر مخاطبان و میزان موفقیت این کمپینها را در ادامه میبینیم.
تبلیغات سهنان، آهنآنلاین و لورچ به ترتیب با ۹۶، ۸۲ و ۴۵ درصد ارزیابی مثبت در صدر لیست کمپینهای موفق شهر تهران بودهاند.
یک ایستگاه اتوبوس در اتوبان نیایش تهران به صورت یک تستر طراحی شده. علاوهبر خلاقیت بهکار گرفته شده در این تبلیغ، نکته قابل توجه خروج نان تست به صورت مکانیکی از داخل تستر بود. این سبک از گوریلا مارکتینگ که وجوه مکانیکی و پویا داشته باشد میتواند آغازگر سبک جدیدی در تبلیغات محیطی در ایران باشد.
پیشتر نیز نمونههای مشابهی از کاله در شهر تهران دیده شده است. همچنین هماکنون آهنآنلاین نیز کمپین تبلیغاتی محیطی خود را متحرک طراحی کرده و در سطح شهر تهران در حال اجرای آن است که در نظرسنجیها میبینیم ۸۲ درصد نظر مثبت مخاطبان را جلب کرده است.
پس از آنها کمپین بیمهداتکام با ۳۴ درصد نظر مثبت در رده چهارم و برند تیسیال و ایکس ویژن با ۳۰٪ ارزیابی مثبت در ردیف پنجم این لیست قرار گرفتند.
سایر بیلبوردها، استرابردها و کمپینهای محیطی مهرماه شهر تهران را در ادامه به ترتیب ارزیابی مخاطبان میبینیم.
کمپینهای محیطی برندهای طبیعت، دیدیتو و یخساران به ترتیب با ۱۳، ۱۰ و ۴ درصد نظر مثبت مخاطبین در ضعیفترین کمپینهای محیطی مهرماه شهر قرار گرفتند.
نظر شما پیرامون بیلبوردهای این ماه شهر تهران چه بود؟ کدام کمپین محیطی نظر شما را به خود جلب کرد؟
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in