معرفی «میزیتو»، ابزار مدیریت پروژه تیمی
فهرست مطلب
میزیتو میزیتو یک نرمافزار مدیریت پروژه چندجانبه است که توسعه آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شد و در سال ۱۳۹۶ به عنوان یک محصول معرفی شد. گفته میشود این پلتفرم خدماتی مانند مدیریت پروژه و نظمدهی به امور، برقراری ارتباط سریع افراد در قالبهای مختلف در نقش یک شبکه اجتماعی سازمانی، نمایشدهنده وضعیت آنلاین و آفلاین بودن کاربران در لحظه، امکان مدیریت امور فرایندی در کنار استفاده از فضای یادداشتهای شخصی و ابزار مدیریت مشتریان را به کاربران خود ارائه میکند.
روابط عمومی میزیتو درباره چگونگی ایجاد این ابزار میگوید: احساس نیاز به ابزاری برای مدیریت بهتر و کارآمدتر کسبوکارها و تیمها با رویکرد چابکی منجر به خلق یک نرم افزار چند منظوره و یکپارچه به نام میزیتو شد. این پلتفرم مهمترین ماموریت خود را کمک به کاربران برای مدیریت صحیح پروژه و وظایفشان میداند تا با استفاده از این پلتفرم افراد را در پروژههای مختلف تیمبندی کرده، برای وظایف افراد گزینههایی مانند انجامدهنده امور، تاییدکننده، زمان یادآوری، مهلت انجام، وزن وظیفه و چک لیست بسازند و درنهایت وظایف قابل مدیریت شوند.
این پلتفرم ادعا میکند که با ارائه همزمان همه این خدمات، میتواند راهکاری باشد برای غلبه بر مشکلات مدیران. میزیتو هم اکنون میزبان بیش از ۱۱۰.۰۰۰ هزار میزکار است که از تیمهای کوچک چند نفره تا سازمانهای بزرگ چند هزار نفره را شامل میشود.
مخاطبان میزیتو
میتوان گفت مخاطبان هدف نرم افزار میزیتو این افراد هستند:
مدیران بخشهای مختلف، اعضای تیمها، کسبوکارها و شرکتهای خصوصی و سازمانهای دولتی، افرادی که به نرمافزارهای حوزه کسبوکار آشنایی دارند و به دنبال راهکارهای مدیریت و بهینه کردن روشهای مدیریتی خود هستند.
مدیریت پروژهها و وظایف
بیشک مفهوم کسب وکار با پروژه و وظایف گره خورده است. میزیتو این امکان را فراهم میکند تا تیمهای مختلف یک یا چند پروژه ایجاد کنند و در قالب آن به تعریف و انجام وظایف خود بپردازند.
قابلیتهایی مانند بورد پروژه، تقویم فارسی با قابلیت نمایش روزهای تعطیل، گانت چارت فارسی و مانیتورینگ پروژهها، مسیر مدیریت پروژه را برای مدیران تسهیل خواهد کرد. از طرف دیگر امکان تعریف وظایف با جزئیات دقیق مانند زمان یادآوری، مهلت انجام، زمان شروع و پایان، وزن، چک لیست، برچسب، انجام دهنده و تایید کننده در وظیفه از جمله قابلیتهای این پلتفرم برای مدیران است..
ویژگیهای میزیتو و مدیریت امور با این پلتفرم
- مدیریت مشتریان و پروندههای آنها و ثبت اطلاعات
- مانیتور کردن عملکرد تیم و پروژهها و تحلیل آنها
- ایجاد تعامل و بهبود گفتگوهای تیمی
- امکانات ارتقاپذیر با توجه به نیازهای کسبوکار
- امکان مدیریت گفتوگو، چت و جلسه آنلاین در میزکار
- قابلیت صرفهجویی در زمان با امکاناتی مانند کپی پروژه، وظیفه و الگوی وظیفه
- ایمپورت وظایف از ترلو و یا فایل اکسل CSV
- مانیتورینگ دقیق اعضا
- مانیتورینگ پروژه و وظایف در قالب نمودارهای گرافیکی
مدیریت مشتریان و پروژه در یک محیط یکپارچه
بخش پرونده مشتریان میزیتو این امکان را فراهم میکند که اطلاعات مشتری را در یک پرونده ثبت کنید و وظایف دقیق برای پیگیری مشتری تعریف کنید. علاوه براین برای مدیریت مشتریان قادر خواهید بود گزارشات تماس، اسناد مالی و فرصت (سرنخ) فروش هر مشتری را در پرونده او نگه دارید تا هر زمان نیاز است مجدد به آن دسترسی داشته باشید و از طریق مانیتورینگ اسناد مالی و فرصتهای فروش پیشبینیهای دقیق از درامدهای احتمالی ماههای آینده خود داشته باشید.
نحوه استفاده از میزیتو
ابتدا باید به وبسایت میزیتو مراجعه کرده و ثبتنام کنید. پس از ثبتنام، با اطلاعات ورودی به حساب کاربری خود وارد شوید. در پنل کاربری خود، میتوانید اعضا و اعضای تیم خود را به میزیتو اضافه کنید. اعضا میتوانند از تیمهای مختلف باشند. بعد از اضافه کردن اعضا، میتوانید پروژههای مختلف را ایجاد کرده و به هر پروژه اعضای تیم خود را تخصیص دهید. در هر پروژه، میتوانید وظایف مختلفی ایجاد کنید و به اعضای تیم تخصیص دهید.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in