ساعت ۱۹ بهترین زمان برای ارسال پیامک؛ گزارش سال ۱۴۰۱ نجوا منتشر شد
فهرست مطلب
سرویس ریتنشن مارکتینگ ایرانی نجوا که خدماتی در زمینه پوش نوتیفکیشن، ایمیل مارکتینگ و اساماس مارتینگ ارائه میدهد همزمان با تولد ۵ سالگی خود گزارش عملکرد خود را منتشر کرد .
سرویس نجوا در این گزارش عملکرد ۵ ساله خود را بررسی کرده است و با ارائه آمار و ارقامی پیرامون سرویسهای بازاریابی بازگشتی، نوآوریهایی که اتفاق افتاده، بررسی بودجههایی که در حوزه ریتنشن صرف شده و صنایعی که در این زمینه بیشتر هزینه کردهاند به شفاف سازی وضعیت و حجم کمپینهای ریتنشن اجرا شده پرداخته است.
همچنین در کنار آن در این گزارش بازار پوش نوتیفیکیشن، ایمیل و اساماس را نیز بهمراه بررسی فعالیت کسبوکارها در این زمینه تحلیل و نتایج آن را در این گزارش منتشر کرده است.
در ادمه بخشهایی از این گزارش را میخوانیم. میتوانید در صورت تمایل نسخه کامل گزارش را از اینجا بخوانید.
نجوا در گزارش خود آورده است با درنظر گرفتن عدم افزایش قیمت در روی سرویسهای خود در بازه زمانی ۳ ساله شاهد رشد ۷۱ درصدی بودجه کسبوکارها در ریتنشن مارکتینگ در سال ۱۴۰۱ بوده است.
همچنین ۳ صنعت غذا و رستوران، سبک زندگی و خدمات آنلاین حوزههایی بودهاند که بشترین افزایش بودجه را داشتهاند و بیش از ۶ برابر بودجه ریتنشن مارکتینگ خود را افزایش دادهاند.
بررسی آمارهای سرویس پوش نوتیفیکیشن؛ توجه ویژه به نمایش موبایلی کمپینها
میانگین نرخ کلیک پوش نوتیفیکیشن در صنعت
بیشترین کلیک روی پوش نوتیفیکیشنها از آن کاربران صنعت خردهفروشی و خودرو است.
روزهای یکشنبه، بیشترین نرخ کلیک پوش در هر صنعت
در اکثر صنایع کاربران تمایل دارند در روزهای یکشنبه پوش دریافت کنند.
تاثیر گروهبندی کاربران بر نرخ کلیک کمپینهای پوش
تاثیر وجود تصویر در کمپینهای پوش
در کمپینهای پوش نوتیفیکشن تصاویر را دست کم نگیرید، چرا که کمپینهایی که با تصویر ارسال میشوند ۸ برابر کمپینهای بدون تصویر کلیک میگیرند.
سهم بیش از ۹۰ درصدی موبایل در دریافت پوش
۹۶٪ کاربران پوش نوتیفیکیشن را در گوشی خود دریافت میکنند پس لازم است کسبوکارها که به نمایش موبایلی کمپینهای خود توجه ویژهای داشته باشند.
بررسی آمارهای سرویس ایمیل؛ شخصیسازی ایمیل و افزایش ۳۱ درصدی Open Rate
میانگین نرخ باز شدن و کلیک ایمیلها در هر صنعت
مخاطبان حوزه فناوری اطلاعات (IT) بیش از سایر حوزهها ایمیلهای خود را باز میکنند.
همچنین نجوا گزارش کرده است که
- استفاده از A/B تست باعث میشود نرخ باز شدن ایمیلها ۱۲ درصد بهطور میانگین افزایش یابد.
- استفاده از اسم اشخاص و شخصیسازی کردن ایمیلها، بهطور میانگین ۳۱ درصد نرخ باز شدن را بیشتر میکند.
- استفاده از IP اختصاصی قابلیت دریافت ایمیل توسط مخاطب را ۱۴ درصد افزایش میدهد.
و بیشترین نرخ کلیک هم از آن علاقهمندان به خودرو است.
بیشترین باز شدن ایمیلها به تفکیک صنعت، در چه روزی است؟
برخلاف سرویس پوش میبینیم ایمیلهای ارسال شده در اکثر صنایع بیشتر در روزهای پنجشنبه و پس از آن در روزهای دوشنبه توسط مخاطبان باز میشوند.
بررسی آمارهای سرویس پیامک؛
میانگین نرخ کلیک پیامک در هر صنعت
صنعت نشر و ادبیات بیشترین نرخ کلیک پیامک را داشته است.
نرخ کلیک پیامک در روزهای هفته
یکشنبهها از نظر نرخ کلیک میتوان روز بهتری برای ارسال پیامک توسط کسبوکارها است.
کلیک روی لینکهای پیامک توسط کاربران در ساعات شبانهروز
در ساعت ۱۹ بیشترین نرخ کلیک توسط کاربران رقم میخورد.
همچنین در گزارش درباره آمار ارسال پیامک میخوانیم:
- گروهبندی کاربران در پیامک باعث افزایش ۴۳ درصدی نرخ کلیک در پیامک میشود.
- ارسال پیامک به کابرانی که روی لینک پیامک قبلی کلیک کردهاند ۳ برابر تاثیر بیشتری از گروهبندی دارد.
- استفاده از اسم اشخاص و شخصیسازی کردن پیامکها، بهطور میانگین ۲۲ درصد نرخ کلیک را بیشتر میکند.
پر کمپینترین روزهای سال ۱۴۰۱ در هر سرویس
کلیدواژه های پرتکرار در نجوا
در صورت تمایل به مطالعه بیشتر میتوانید نسخه کامل گزارش را از اینجا بخوانید.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in