کدام برندها اسپانسر پوشش بازیهای یورو۲۰۲۴ در ایران هستند؟ از صداوسیما تا آپارات و نماوا
فهرست مطلب
مسابقات یورو۲۰۲۴ درحال برگزاری است و تعدادی از برندها، فرصت را غنیمت دانسته و اسپانسر پوششهای این بازیها در پلتفرمهای پخش زنده داخلی شدهاند.
جام ملتهای اروپا یا یورو۲۰۲۴، هفدهمین دوره از رقابتهای جام ملتهای اروپا است که در کشور آلمان درحال برگزاری است. این مسابقات با حضور ۲۵ تیم از ۶ گروه، از ۲۵ خرداد آغاز شده و تا ۲۴ تیرماه ادامه دارد. مسابقات یورو۲۰۲۴ طرفداران زیادی داشته و هنگام پخش، مخاطبان زیادی را پای رسانههای پخشکننده میخکوب میکند. این مسابقات امسال هم به صورت زنده از صدا و سیما (شبکه سه و تلوبیون) و هم سایر پلتفرمها از جمله آپاراتاسپورت، نماوا اسپورت، فوتبال ۳۶۰، فوتبالی، آنتن و طرفداری پخش میشود. همچنین این بازیها در باغ کتاب تهران نیز در حال اکران و بلیتفروشی است.
برند خارجی کلیر، کریس رونالدوی همیشگی و نماوا اسپرت
برند کلیر اسپانسر پوشش بازیهای یورو ۲۰۲۴ در نماوااسپرت است. این برند خارجی که شامپوی آقایان تولید میکند سالهاست در ایران حضور دارد و کریستیانو رونالدو مدتهاست که سفیر این برند است. این برند به مسابقات ورزشی توجه ویژهای دارد و حالا در آخرین کمپین خود در ایران حامی پخش مسابقات در نماوا اسپرت است.
برند غنچه اسپانسر پوشش بازیهای یورو ۲۰۲۴ در فوتبال ۳۶۰ است.
وینتک اسپانسر پوشش بازیهای یورو ۲۰۲۴ در آپاراتاسپورت است.
بانک ملی اسپانسر پوشش بازیهای یورو ۲۰۲۴ در صداوسیما است.
برند نوشیدنی باربیکن اسپانسر اکران بازیهای یورو ۲۰۲۴ در باغ کتاب تهران است.
صبا باتری، اسپانسر پخش ویژهبرنامه یورو۲۰۲۴ در شبکه ورزش است.
با یک نگاه اجمالی به اسپانسرهای پوشش یورو۲۰۲۴ نیز میتوان فهمید که اغلب آنها برندهایی هستند که عمده مخاطبان آنها جوانان و بخصوص آقایان جوان هستند. با این حال در این میان برند غنچه انتخاب عجیبی است، چراکه مخاطبان عمده این برند خانمها هستند.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in