اسنپپی و اُپو؛ جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی بهمن و اسفند ماه پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس
فهرست مطلب
پلتفرم طاووس، زیر مجموعه آژانس فستکلیک و پلتفرم انتشار ویدیوهای تبلیغاتی در وبسایتهاست و طی گزارشی ویدیوهای با نرخ جذابیت بالای دو ماه پایانی سال را به دیام برد اعلام کرده است.
نرخ جذابیت چیست؟
نرخ جذابیت بر اساس شاخص پخش کامل ویدیو و نرخ CTR به دست میآید. از جمع این دو شاخص که تقسیم بر مجموع نمایش تبلیغ میشود نرخ جذابیت را به دست میآوریم. این نرخ مشخص میکنند کدام ویدیوهای تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیرگذاری و تبدیل را در این بازه زمانی داشتهاند.
ویدیوهای با بالاترین نرخ جذابیت در پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس در ماه بهمن و اسفند
این تبلیغات در ماههای اخیر سال گذشته جایگاه جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی را بهدست آوردهاند:
تبلیغ اسنپپی و اُپو
این ویدیوهای تبلیغاتی با ۱۲ درصد نرخ جذابیت، بیشترین توجه را در میان ویدیوها بهدست آوردند.
تبلیغ شهرلوازم خانگی، خودرو لاماری و محصولات روژین
ویدیوهای خودرو لاماری، شهرلوازم خانگی و روژین با ۱۱ درصد جذابیت در رتبه بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ استیل البرز، اسنپ مارکت و فرمند
ویدیوهای تبلیغاتی اسنپ مارکت، محصولات فرمند و استیل البرز با ۱۰ درصد جذابیت در رتبههای بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ بلوبانک، تیگارد و خودروهای KMC
و بعد از آنها ویدیوهای تیگارد، بلوبانک و KMC همگی نرخ جذابیت ۹ درصد را کسب کردند.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in