ایکس ویژن و بلوبانک جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی فروردین و اردیبهشت ماه پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس
فهرست مطلب
پلتفرم طاووس، زیر مجموعه آژانس فستکلیک که یک پلتفرم انتشار ویدیوهای تبلیغاتی است طی گزارشی ویدیوهای با نرخ جذابیت بالای دو ماه اخیر را به دیام برد اعلام کرده است.
نرخ جذابیت چیست؟
نرخ جذابیت بر اساس شاخص پخش کامل ویدیو و نرخ CTR به دست میآید. از جمع این دو شاخص که تقسیم بر مجموع نمایش تبلیغ میشود نرخ جذابیت را به دست میآوریم. این نرخ مشخص میکنند کدام ویدیوهای تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیرگذاری و تبدیل را در این بازه زمانی داشتهاند.
ویدیوهایی با بالاترین نرخ جذابیت در پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس در ماه فروردین و اردیبهشت
این تبلیغات در ماههای اخیر جایگاه جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی را بهدست آوردهاند:
تبلیغ ایکس ویژن و بلوبانک
این ویدیوهای تبلیغاتی با ۱۲ درصد نرخ جذابیت، بیشترین توجه را در میان ویدیوها بهدست آوردند.
تبلیغ اسنپپرو، محصولات زمزم و جیپلاس
ویدیوهای لیموناد زمزم، اسنپ پرو و جی پلاس با ۱۱ درصد جذابیت در رتبه بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ آلیما، شهر لوازم خانگی و پیندو
ویدیوهای تبلیغاتی پیندو، محصول آلیما و شهر لوازم خانگی با ۱۰ درصد جذابیت در رتبههای بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ اپلیکیشن تامین من و موتورالا
و بعد از آنها ویدیوهای اپلیکیشن تامین من و گوشی موتورالا از هماتلکام نرخ جذابیت ۹ درصد را کسب کردند.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in