اسنپ بیمه و کولرگازی TCL، جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی خرداد و تیر پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس
فهرست مطلب
پلتفرم طاووس، زیر مجموعه آژانس فستکلیک که یک پلتفرم انتشار ویدیوهای تبلیغاتی است طی گزارشی ویدیوهای با نرخ جذابیت بالای دو ماه اخیر را به دیام برد اعلام کرده است.
نرخ جذابیت چیست؟
نرخ جذابیت بر اساس شاخص پخش کامل ویدیو و نرخ CTR به دست میآید. از جمع این دو شاخص که تقسیم بر مجموع نمایش تبلیغ میشود نرخ جذابیت را به دست میآوریم. این نرخ مشخص میکنند کدام ویدیوهای تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیرگذاری و تبدیل را در این بازه زمانی داشتهاند.
ویدیوهایی با بالاترین نرخ جذابیت در پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس در ماه خرداد و تیر
این تبلیغات در ماههای اخیر جایگاه جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی را بهدست آوردهاند:
تبلیغ اسنپ بیمه و کولرهای TCL
این ویدیوهای تبلیغاتی با ۱۲ درصد نرخ جذابیت، بیشترین توجه را در میان ویدیوها بهدست آوردند.
تبلیغ بانک گردشگری، آپارت اسپرت و کلاسینو
ویدیوهای آپارات اسپرت، کلاسینو و با با ۱۱ درصد جذابیت در رتبه بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ هماتلکام، با انرژي، شب و استیل البرز
ویدیوهای تبلیغاتی پلتفرم شب، استیل البرز، با انرژي و هماتلکام با ۱۰ درصد جذابیت در رتبههای بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ کولر انرژی، فلای تودی و ماست کاله
و بعد از آنها ویدیوهای ماست سون کاله و کولرهای انرژي نرخ جذابیت ۹ درصد را کسب کردند.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in